OKAY se stal najčastějším místem nákupu

Největší část svých výdajů za elektrozboží utratili Češi v posledních dvou letech v prodejnách OKAY Elektrospotřebiče. Potvrdil to výzkum nezávislého institutu INCOMA GfK pro výzkum trhu a veřejného mínění. Jako hlavní nákupní místo uvedli spotřebitelé OKAY Elektrospotřebiče u spotřební elektroniky, bílé techniky, drobných spotřebičů a foto techniky. Toto prvenství OKAY získal v konkurenci kamenných i online prodejen.

V kategorii PC technika a počítače obhájil prvenství mezi kamennými prodejnami opět OKAY.
Z výzkumu také vyplynulo, že spotřebitelé v těchto letech nejvíce utráceli za spotřební elektroniku, komunikační techniku, drobné spotřebiče, PC a příslušenství.

„Výsledky studie ELEKTRO 2011 dokazují, že kamenné obchody se dokázaly na trhu prosadit a udržet si své místo u zákazníků, jejichž preference a kupní chování se neustále mění,“ říká Luděk Kováč, marketingový ředitel OKAY Elektrospotřebiče.

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě

Nepodporovaný prohlížeč

Litujeme, používáte internetový prohlížeč, ve kterém vám Okay nebude fungovat.

Zkontrolujte prosím, zda používáte aktuální verzi některého z podporovaných prohlížečů níže, nebo zda máte v prohlížeči povolenou podporu JavaScriptu.

Podporované prohlížeče jsou:

Omlouváme se, že naše aplikace nefunguje na starších prohlížečích.