Elektro pod stromečkem bez obav! Garance vrácení zboží do 15. 1. 2017 + garance doručení do Vánoc.

x

Reklamace a servis

Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které nabízíme. Prodáváme výrobky se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců. I přesto se může stát, že nebudete spokojeni se zakoupeným výrobkem.

Vyskytla se u výrobku závada, nefunguje tak, jak by měl? Uplatnění reklamace na našich prodejnách znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Reklamace je základní právo každého spotřebitele a my chápeme, že není příjemné, když zakoupený výrobek nefunguje, jak má. Vyskytne-li se i přesto závada, budeme ji s Vámi řešit ihned.

Jak postupovat při reklamaci elektrospotřebičů a pneumatik?

Pokud taková situace nastane, přineste zakoupené zboží na kteroukoli naši prodejnu. Pokud by se jednalo o rozměrnější zboží, můžete využít značkový servis výrobce a domluvit si návštěvu servisního technika. Potřebujete-li kontakt na servisní partnery, můžete zavolat na naši zákaznickou linku 840 116 529.

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Pokud by se náhodou stalo, že již účtenku nemáte, postačí jakýkoli jiný doklad, který nám pomůže koupi v našem systému dohledat.

Náš zaměstnanec s Vámi sepíše reklamační protokol, kam se zaznamenají všechny důležité informace o zboží a jeho případné poruše nebo poškození. Zboží následně pošleme do autorizovaného servisu, kde jej prověří technik. Celou reklamaci obvykle vyřídíme do 20 dnů, nejpozději však do 30 dnů.

Ověření stavu reklamace:

Stav Vaší reklamace si můžete nyní ověřit telefonicky na prodejně, kde byla reklamace sjednána. Kontakty na prodejny naleznete zde.
Případně můžete využít možnosti náhledu na její průběh na našich internetových stránkách zde.

 

Jak postupovat při reklamaci nábytku?

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Zákaznické centrum pro řešení reklamací NÁBYTKU

Reklamovat zakoupené zboží lze také:

  • osobně v celé síti našich prodejen OKAY
  • e-mailem na prodejně, kde jste zboží zakoupili
     

V OKAY věříme, že profesionální služby nekončí prodejem, a proto následnou péči o zákazníka považujeme za samozřejmost.


Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky