Lenovo mění své korporátní logo

Společnost Lenovo se rozhodla jít s posledními trendy a změnila své korporátní logo. Za zmínku zcela jistě stojí, že za celou svoji existenci (od roku 1988) společnost logo neměnila až do dnešních dnů.

Hlavním impulzem změny byla snaha o vylepšení vnímání značky a především reflektování dalších segmentů, ve kterých se společnost rovněž angažuje (chytré telefony apod.) a zároveň mělo logo podtrhovat inovaci. 



 

O nové logo se postarala agentura Saatchi & Saatchi New York, která zcela odstranila původní nakloněné písmo. Nové logo má velké počáteční písmeno L následované mírně pootočeným písmenkem "e", které symbolizuje zaměření na internet.

V historii působila společnost několik let pod značkou Legend. Název pro korporaci na současné Lenovo vzešel ze spojení latinských slov Legend Novo - nová legenda.

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě

Nepodporovaný prohlížeč

Litujeme, používáte internetový prohlížeč, ve kterém vám Okay nebude fungovat.

Zkontrolujte prosím, zda používáte aktuální verzi některého z podporovaných prohlížečů níže, nebo zda máte v prohlížeči povolenou podporu JavaScriptu.

Podporované prohlížeče jsou:

Omlouváme se, že naše aplikace nefunguje na starších prohlížečích.