Huawei Premium Servis P20 a P20 Pro

Rozbitý displej vyměníme do 3 měsíců zdarma

Pokud se vám povede poškodit displej v prvních 3 měsících po zakoupení telefonu, zdarma vám ho vyměníme. Záruka se týká i rozbití zadního krytu.

S námi na poštu nemusíte

Svěřte to kurýrovi! Využijte služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů a poškozený telefon budete mít opravený tou nejpohodlnější cestou. Kurýr ho vyzvedne a po opravě doručí zpět, rovnou domů.

Jak získat Premium Servis?

  • Zaregistrujte se do systému Premium Servis pomocí předinstalované mobilní aplikace HiCare nebo přes webové stránky společnosti Huawei. Registraci je nutné provést do jednoho měsíce od zakoupení telefonu.
  • Ponechejte si doklad o koupi, se kterým bude možné ověřit datum nákupu a který je potřebný pro registraci.

Jak Premium Servis aktivovat?

  • Použijte mobilní aplikaci HiCare nebo sekci Podpora na oficiálních webových stránkách Huawei.
  • V registračním formuláři pro Premium Servis vyplňte IMEI telefonu a datum zakoupení telefonu.
  • Při úspěšné aktivaci se vám na obrazovce zobrazí informační zpráva.

Jak uplatnit Premium Servis?

  • Tříměsíční záruku na displej získáte po úspěšné registraci a aktivaci. Do reklamačního protokolu je pak nutné napsat, že uplatňujete Premium Servis.
  • K objednání služby služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domůkontaktujte infolinku Huawei +420 239 018 465

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě

Nepodporovaný prohlížeč

Litujeme, používáte internetový prohlížeč, ve kterém vám Okay nebude fungovat.

Zkontrolujte prosím, zda používáte aktuální verzi některého z podporovaných prohlížečů níže, nebo zda máte v prohlížeči povolenou podporu JavaScriptu.

Podporované prohlížeče jsou:

Omlouváme se, že naše aplikace nefunguje na starších prohlížečích.