Huawei Premium Servis P20 a P20 Pro

Rozbitý displej vyměníme do 3 měsíců zdarma

Pokud se vám povede poškodit displej v prvních 3 měsících po zakoupení telefonu, zdarma vám ho vyměníme. Záruka se týká i rozbití zadního krytu.

S námi na poštu nemusíte

Svěřte to kurýrovi! Využijte služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů a poškozený telefon budete mít opravený tou nejpohodlnější cestou. Kurýr ho vyzvedne a po opravě doručí zpět, rovnou domů.

Jak získat Premium Servis?

  • Zaregistrujte se do systému Premium Servis pomocí předinstalované mobilní aplikace HiCare nebo přes webové stránky společnosti Huawei. Registraci je nutné provést do jednoho měsíce od zakoupení telefonu.
  • Ponechejte si doklad o koupi, se kterým bude možné ověřit datum nákupu a který je potřebný pro registraci.

 

 

Jak Premium Servis aktivovat?

  • Použijte mobilní aplikaci HiCare nebo sekci Podpora na oficiálních webových stránkách Huawei.
  • V registračním formuláři pro Premium Servis vyplňte IMEI telefonu a datum zakoupení telefonu.
  • Při úspěšné aktivaci se vám na obrazovce zobrazí informační zpráva.

 

 

 

Jak uplatnit Premium Servis?

  • Tříměsíční záruku na displej získáte po úspěšné registraci a aktivaci. Do reklamačního protokolu je pak nutné napsat, že uplatňujete Premium Servis.
  • K objednání služby služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů kontaktujte infolinku Huawei +420 239 018 465
Líbí se vám tento článek?

Podobné články

Nákupní košík

0 ks / 0