Garance spokojenosti
V prodejnách OKAY máte možnost vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
Vraťte výrobek, se kterým nejste 100% spokojeni. Máte na to 14 dní a na důvody se ptát nikdo nebude. Pokud zjistíte, že vám třeba nesedí rozměry, barva, funkce nebo jste si domů omylem koupili tentýž výrobek dvakrát, vraťte ho na kterékoliv naší prodejně a my ho od vás přijmeme zpět.
Využijte na prodejnách možnost vrácení, kterou nabízejí jen e-shopy. Vyzkoušejte si zboží až doma a pokud s ním nebudete spokojeni, vraťte ho kdekoliv v OKAY.
Důležité je, aby vrácené zboží neneslo známky opotřebení nad rámec běžného užívání. Zboží osobního charakteru, například holicí strojky, kulmy a další sloužící k péči o tělo, ale také např. sluchátka můžeme z hygienických důvodů převzít zpět pouze v neporušeném obalu. Stejně tak nosiče audio/vizuálních nahrávek nebo software nemůžeme přijmout zpět rozbalené.
V OKAY budete spokojeni. To vám garantujeme!

CO SE DĚJE S VRÁCENÝM ZBOŽÍM
Zboží bude důkladně zkontrolováno naším technikem a následně z hygienických důvodů ošetřeno desinfekcí dle platné legislativy. Následně bude podle opotřebení zařazeno do jedné ze skupin zboží II. jakosti. Výrazně se zvýhodní jeho prodejní cena a bude vystaveno k prodeji na našich prodejnách ve vyznačených regálech.
OBECNÉ INFORMACE

CO SI PŘIPRAVIT
Nezapomeňte si připravit číslo objednávky nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.
Zboží musí být v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím.
Zboží nesmí být opotřebeno či poškozeno nad rámec běžného používání.