Doručování o svátcích. O vánoční provozní a doručovací době se můžete informovat pod tímto odkazem.

x

Kontaktujte nás

Moje objednávka

Stav vaší objednávky sledujte on-line. Stačí vložit číslo vaší objednávky (najdete je v e-mailu od nás) sem: https://www.okay.cz/sledovani-objednavky/

Doručení na prodejnu trvá obvykle 3–4 dny (elektro) nebo 7 dní (nábytek). Jakmile je zboží na prodejně připraveno, dostanete od nás e-mail a SMS zprávu.

Doručení na vaši adresu: zboží skladem odesíláme ze skladu do 24hodin od objednání. Jakmile je předáme přepravci, informujeme vás e-mailem a SMS zprávou o čísle zásilky. Pohyb vaší objednávky pak můžete sledovat přímo na stránkách přepravce. Doručení přepravcem proběhne obvykle během 1–2 pracovních dní od odeslání.

Stav vaší objednávky sledujte on-line. Stačí vložit číslo vaší objednávky (najdete je v e-mailu od nás) sem: https://www.okay.cz/sledovani-objednavky/

Potvrzení o přijaté platbě zasíláme automaticky na váš e-mail, a to obratem po zpracování platby. Mějte prosím na paměti, že zpracování platby u standardních bankovních převodů trvá 2 pracovní dny, dřívější potvrzení není možné.

Potřebujete více informací – napište nám

Nejefektivnější je kontaktovat přímo přepravce, který vám zásilku doručuje. Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte číslo zásilky, které jsme vám poslali v potvrzení o expedici.

Potřebujete více informací – napište nám

Prodloužení záruky je možné provést pohodlně přímo v košíku během vašeho nákupu. Pokud jste prodloužit záruku zapomněli, nevadí. Do 14 dní od nákupu vám záruku rádi prodloužíme na kterékoli naší prodejně.

Mrzí nás, že jste se rozhodli objednávku zrušit. Napište nám prosím důvod, rádi vám doporučíme alternativní zboží nebo zkusíme najít jiné vyhovující řešení vašeho požadavku. A když se nám to nepodaří, alespoň se díky vaší odezvě budeme moci do budoucna zlepšit.

Potřebujete více informací – napište nám

Víme, že jste pečlivě vybíral. Pokud by se ale přesto stalo, že se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, je možné zboží zakoupené přes e-shop (Odstoupení od kupní smlouvy) vrátit do 14 dnů na kterékoli naší prodejně (vrátit nábytek je možné pouze na prodejnách prodávajících nábytek – sortiment prodejny lze ověřit na www.okay.cz nebo na naší zákaznické lince).

Pamatujte, že:

  • zboží musí být v úplném stavu, včetně veškerého příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím
  • zboží nesmí být opotřebeno či poškozeno nad rámec běžného vyzkoušení při běžném nákupu v kamenném obchodě
  • zboží osobního charakteru (sloužící k péči o tělo, ale také např. sluchátka) a nosiče audio/vizuálních nahrávek nebo software lze vracet pouze v neporušeném originálním obalu. Zboží můžete také zaslat na náš sklad: Okay s.r.o. (sklad) – Brno Airport Logistic Part, Letiště Brno-Tuřany 904/1, 627 00 Brno pro elektrozboží, nebo v případě nábytku na logistické centrum: Průmyslová zóna V, Velká Bíteš č. p. 698, Velká Bíteš 595 01.

Potřebujete více informací – napište nám

Chováme se šetrně k životnímu prostředí, proto faktury zasíláme elektronicky. Fakturu vám automaticky zašleme e-mailem do 2 dnů od doručení zboží. Potřebujete-li fakturu zaslat opakovaně, napište nám prosím číslo objednávky, zašleme ji obratem.

Požádat o opakované zaslání faktury

Zboží

V e-shopu u každého produktu zjistíte, zda je k dispozici v centrálním skladu, a pokud není, tak jaká je dodací lhůta. Nabízíme rovněž možnost rezervovat zboží na vybrané prodejně – pod touto možností uvidíte skladovou dostupnost zboží na jednotlivých našich prodejnách.

Každý den usilovně pracujeme, aby popisy našich produktů byly vyčerpávající a přehledné. Pokud vám přesto chybí některý parametr nebo popis funkce, prosím popište níže co nejpřesněji váš dotaz. S odpovědí vás kontaktujeme, co nejdříve to bude možné.

Odeslat dotaz ke zboží

Omlouváme se, pokud manuál nebyl u zboží přiložen. Uživatelské manuály a montážní návody naleznete přímo na našem webu u každého produktu, kde si je můžete stáhnout ve formátu pdf. Nebo nám níže napište číslo objednávky nebo kód produktu a my vám návod co nejdříve zašleme.

Odeslat žádost o manuál

Reklamace

Stav vaší reklamace sledujte on-line. Stačí vložit číslo vaší reklamace (najdete je v záhlaví reklamačního protokolu, který jste dostali při uplatnění reklamace) sem: https://www.okay.cz/clanky/reklamacni-formular/

Potřebujete více informací – napište nám

Je nám líto, že zboží dorazilo poškozené. Uděláme vše, abychom situaci co nejdříve vyřešili. Prosíme, vyfoťte přepravní obal i zboží ze všech stran a pošlete nám fotky společně s číslem objednávky. Co nejdříve se ozveme s návrhem řešení.

Odeslat zprávu

Je nám líto, že doručené zboží není v pořádku. Uděláme vše, abychom situaci co nejdříve vyřešili. Prosíme, popište nám podrobně, co se stalo, doplňte případně fotografiemi a nezapomeňte na číslo objednávky. Co nejdříve se vám ozveme s návrhem řešení.

Odeslat zprávu

Omlouváme se, pokud služba neproběhla tak, jak měla. Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě. Prosím, popište nám v čem byl problém a my se vám ozveme s návrhem řešení.

Odeslat zprávu

Mrzí nás, že se u zboží vyskytla vada. U menších elektrospotřebičů je nejrychlejší uplatnit reklamaci na kterékoli naší prodejně. Na většině prodejen jsme pro vás od rána do večera, 7 dní v týdnu. Adresy a provozní doby prodejen naleznete zde: https://www.okay.cz/prodejny/ Většinu reklamací takto vyřídíme do 15 dnů od návštěvy prodejny. Velké elektrospotřebiče můžete samozřejmě také reklamovat na našich prodejnách, výhodnější však může být obrátit se přímo na autorizovaný servis, který v mnoha případech provede servisní zásah přímo u vás doma. Seznam servisů naleznete zde:

VÝROBNÍ ZNAČKA

TELEFONNÍ KONTAKT

AEG, Zanussi

800 302 111

261 302 261

Amica

518 324 555

736 625 429

Beko

800 350 333

Bosch

251 095 546

251 095 556

Candy

800 231 231

257 530 417

Electrolux

800 302 111

261 302 261

Fagor

296 325 961

Hot Point – Ariston, Indesit

810 800 023

LG

810 555 810

Mora / Gorenje

800 105 505

Panasonic

236 032 911

Philips

228 880 985 (televizory)

228 880 896 (ostatní)

Samsung

800 726 786

Whirlpool

840 111 312

Zelmer

841 116 116

 
Nábytek reklamujte jednoduše on-line. Stačí vyplnit reklamační formulář zde. Nejpozději následující pracovní den vás bude kontaktovat pracovník reklamací, který vám nabídne nejvhodnější řešení.

 

Vidíte, ještě že jste mysleli na zadní vrátka a záruku si prodloužili. Vadu na zboží nyní prosím uplatněte jako pojistnou událost – kontakt pro hlášení pojistných událostí naleznete přímo v pojistné smlouvě nebo na webu pojišťovny.

Služby

Snažíme se nabízet ke každému zboží co nejvíce služeb. Všechny dostupné naleznete podle druhu produktu v košíku v části doprava/platba. Pokud požadovanou službu nenajdete přímo v košíku, napište nám prosím váš požadavek a číslo objednávky. Ověříme možnosti a ozveme se vám.

Potřebujete více informací – napište nám

Snažíme se nabízet ke každému zboží co nejvíce služeb. Všechny dostupné naleznete podle druhu produktu v košíku v části doprava/platba. Pokud požadovanou službu nenajdete přímo v košíku, napište nám prosím váš požadavek a číslo objednávky. Ověříme možnosti a ozveme se vám.

Potřebujete více informací – napište nám

Doporučujeme vám prodloužit si záruku a pojistit zboží proti poškození, a to pohodlně přímo v košíku během vašeho nákupu. Pokud jste prodloužit záruku zapomněli, nevadí. Záruku Vám umíme prodloužit až do měsíce před koncem zákonem danné záruky.

Splátkový prodej

Samozřejmě. V košíku zvolte způsob úhrady splátkami. Nejpozději následující pracovní den se vám ozve náš splátkový specialista a společně s vámi vybere nejvhodnější variantu splátek. Mějte připraveny 2 doklady totožnosti a informace o vašem zaměstnavateli a během 15 minut s vámi vše vyřídíme.

Prodejny

Naši prodejní síť stále rozvíjíme tak, abychom byli blízko vás. Aktuální informace o našich prodejnách, adresy, kontakty a provozní doby naleznete zde: https://www.okay.cz/prodejny/

Reklamní akce

Napište nám prosím váš kontakt a my jej ze seznamu příjemců informací o novinkách a akcích odstraníme.

Odeslat kontakt k odstranění

Naše aktuální reklamní akce naleznete na vstupní straně našeho webu, podrobnosti o akci pak naleznete kliknutím na toto sdělení. Pokud byste ani zde nenalezli odpověď na váš dotaz, napište nám jej prosím co nejpřesněji níže. Budeme vás co nejdříve kontaktovat.

Potřebujete více informací – napište nám

Mrzí nás, pokud se vaše výhra opozdila. Napište nám prosím číslo objednávky a popis akce, vše prověříme a ozveme se vám.

Potřebujete více informací – napište nám

Pochvaly a stížnosti

Děkujeme, máme radost, že jste s našimi službami spokojeni. Budeme rádi, když nám napíšete čeho nebo koho se vaše pochvala týká. Rádi ji předáme na správné místo.

Potřebujete více informací – napište nám

Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojeni. A děkujeme, že nám to řeknete – jenom tak se můžeme dále zlepšovat. Napište nám prosím podrobně, s čím jste nebyli spokojeni. Ozveme se vám a společně nalezneme řešení.

Potřebujete více informací – napište nám

Největší síť prodejen v ČR

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky