Elektro pod stromečkem bez obav! Garance vrácení zboží do 15. 1. 2017 + garance doručení do Vánoc.

x

Zaškolovací program na jednotlivé pracovní pozice

Čtyřměsíční zaškolovací program pro vedoucího prodejny

  1. Prodavač

    Prodavač OKAY Elektrospotřebiče není jen robot, který podává zboží, ale člověk, který ochotně a rád poradí s výběrem. Zaměřujeme se na lidi, kteří promění chvíle, jež u nás zákazník stráví, na příjemný zážitek. Zaškolení na pozici prodavač probíhá na prodejně a skládá se z e-learningových kurzů, ve kterých poodhalíme zájemci tajemství našeho úspěchu, zejména správný přístup k zákazníkům a způsob, jak je co nejlépe obsloužit k jejich spokojenosti. Rovněž je kladen důraz na to, aby během této doby každý dobře poznal sortiment, který prodáváme.

    V neposlední řadě jde o praktické ověřování získaných zkušeností přímým prodejem zákazníkům. Zaškolení je průběžně vyhodnocováno a každý nováček zná cíle, kterých by měl dosáhnout. Jen tak můžeme vychovat svědomité a úspěšné prodavače.

     
  2. Administrativní pracovnice (adminka)

    Jakmile budoucí franchizant absolvuje zaškolení na pozici prodavač, pokračuje na pozici administrativní pracovnice, jak u nás říkáme pokladním, které mají na starosti i administrativu prodejny. Pozice adminky je velice důležitá, neboť adminka zpravidla bývá prvním a posledním člověkem, kterého zákazník na prodejně potká. A proto její úsměv a pozdrav bývá tím prvním, co zákazník na prodejně vnímá a zároveň tím, co mu při odchodu zůstane nadlouho v paměti. Zaškolení opět probíhá v kombinaci e-learningových školení s praktickým zkoušením nových věcí pod vedením zkušené adminky.

     
  3. Logistik

    Posledních 14 dní v druhém měsíci se nový vedoucí věnuje pozici logistik. Zkouší si příjem zboží, vyřizování reklamací, vyjednávání se servisy, zkrátka veškerou práci, kterou má tato pozice na starosti. Logistik pracuje nejen se zbožím, ale velkou část jeho práce zahrnuje i komunikace s lidmi. Proto i u této pozice klademe velký důraz na komunikační a sociální dovednosti těchto zaměstnanců.

     

Abychom vyhodnotili efektivitu celého procesu zaškolení, absolvuje budoucí franchizant po dvou měsících certifikační zkoušky, které se konají na centrále společnosti v Brně. Certifikační zkoušky se skládají z testu a praktické zkoušky na jednotlivé výše uvedené pozice. Jejich cílem je motivovat nové pracovníky a ujistit je, že si ceníme každého, kdo je ochoten učit se novým věcem. Po úspěšném složení certifikačních zkoušek pokračuje zaškolení na prodejně, teď už na samotnou pozici vedoucího. Na začátku je třeba opět absolvovat několik kurzů v e-learningovém systému a následně pod vedením zkušeného vedoucího si osvojit všechny fígle, které poslouží k dobrému vedení prodejny. Tato část zaškolení probíhá 2 měsíce. I během této doby se nový vedoucí stále zdokonaluje v umění prodávat. Celé zaškolení vyvrcholí certifikační zkouškou na pozici vedoucího prodejny, která se opět koná na centrále v Brně. Po jejím úspěšném složení je vedoucí jmenován majitelem společnosti jako franchizant a přebírá svoji prodejnu.


Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky