Elektro pod stromečkem bez obav! Garance vrácení zboží do 15. 1. 2017 + garance doručení do Vánoc.

x
Sada nádobí Tefal, 10 kusů za 1 999 Kč | sleva 38 % | pouze 14 ks

Lenka Jandurová a Lenka Volfová - asistentky EBO (e-shop back office)

  • Kdy a jak jste začali pracovat v Okay?

    Lenka Jandurová (na foto vlevo): V roce 2010 jsem se stěhovala z Prahy a práce v OKAY byla první, na kterou jsem narazila. Hlásila jsem se na pozici prodavačky, ale nastala změna a byla mi nabídnuta pozice administrativní pracovnice v nově otevírané prodejně Brno-Bystrc, přijala jsem.

    Lenka Volfová(na foto vpravo): V roce 2011 jsem se stěhovala z Jihlavy a moje zkušenost byla stejná - práce v OKAY byla první, na kterou jsem narazila. Hlásila jsem se na pozici administrativní pracovnice, ale i u mě nastala změna a byla mi nabídnuta (díky mé dosavadní praxi) pozice prodavačky na prodejně Brno-Bystrc, přijala jsem. A tak to začalo…

  • Jaký byl Váš kariérní postup ve společnosti OKAY?

    Lenka Volfová: Z pozice prodavačky jsem přešla na neustále chtěnou pozici administrativní pracovnice a s Lenkou Jandurovou jsme se tak staly kolegyněmi na stejné pozici, na stejné prodejně. V době, kdy naše prodejna přešla do franchizy, nám díky zkušenostem bylo umožněno, abychom se střídaly v zastupování vedoucího v jeho nepřítomnosti. A pak to přišlo… Nabídka, která se neodmítá. Na centrále se ve stejnou dobu uvolnily dvě pozice, shodou náhod na stejném oddělení - EBO (e-shop back office). Tak jsme tady, zase kolegyně na stejné pozici a stejném oddělení.

  • Popište nám blíže náplň práce, kterou v současnosti vykonáváte.

    Lenka Jandurová: Mojí náplní práce je především kontrola všech přijatých objednávek z e-shopu a následný příkaz k expedici, což by se mohlo brát jako první krok k vyřízení objednávky z naší strany. Nedílnou součástí je také naše zákaznická linka a s tím spojená pomoc zákazníkům, a pokud třeba napíšete recenzi na www.heureka.cz, s největší pravděpodobností Vám odpovím právě já.

    Lenka Volfová: A já, na rozdíl od Lenky Jandurové, proces objednávky zakončuji - mám totiž na starosti fakturaci objednávek a vše s tím spojené. Nemůžu samozřejmě opomenout zákaznickou linku a odepisování zákazníkům na emaily poslané na obchod@okay.cz.

  • Co jste se za dobu působení ve společnosti naučily a co považujete za největší přínos?

    Lenka Jandurová i Lenka Volfová: Díky působení na pozici EBO jsme získaly mnoho osobních i pracovních zkušeností, které můžeme použít pro potřeby zákazníků společnosti OKAY, ale také ku prospěchu kolegů a spolupracovníků ve firmě. Mezi tyto přínosy bychom zařadily možnost řešení dotazů a zákaznických potřeb jednoho z největších e-shopů na českém trhu. Každý den přináší nové výzvy, se kterými se musíme vypořádat. Za každým uzavřeným případem je spokojený zákazník.

  • Co se vám na OKAY líbí?

    Možnost kariérního růstu – čehož jsme, jak jste se dočetli, důkazem.


Nákupní košík

0 ks / 0 

Uvítáme vaše připomínky k obsahu stránky