Revoluce v nákupu nábytku a elektra on-line

Nová dimenze zákaznických služeb

Výběr nového elektra i nábytku může být časově i finančně náročný proces. I proto OKAY neustále zkvalitňuje svoje služby pro co nejpohodlnější nákup. Na všech našich prodejnách je vám k dispozici školený personál, který zaručuje, že odejdete spokojeni s kvalitním zbožím za tu nejlepší cenu. Na e-shopu vám zase při nákupu asistuje odborný prodejce, o jehož službách se dočtete v tomto článku.

Paní s tabletem

Poznej svého osobního odborného prodejce

Rozumíme, že výběr nového elektra a nábytku může být nejen finančně ale i časově náročné. I proto v OKAY neustále zkvalitňujeme svoje služby, abychom ti co nejvíc usnadnili nákup.

Na všech našich prodejnách najdeš školený personál, který zaručuje, že odejdeš s kvalitním zbožím za tu nejlepší cenu. Na e-shopu jsme ti připravili službu on-line odborného prodejce, který se ti při výběru a nákupu jakéhokoliv nábytku a elektra bude 100% věnovat.

Návod na kontaktování prodejce 1

Jak to celé funguje?

  • Vstupní branou je okénko chatu, které na stránkách okay.cz vyskakuje automaticky při načtení stránky a které najdeš také v pravém dolním rohu e-shopu. Do něj stačí stručně napsat své přání a odeslat.

  • Tvoje zpráva se ihned dostane k nejlepšímu odbornému prodejci, nejčastěji z prodejny blízké vašemu bydlišti.

  • Osobní asistent tě zpětně kontaktuje během 24 hodin, pomůže ti s výběrem, zodpoví všechny dotazy a nabídne nejvhodnější řešení.

  • Nekomunikuješ tedy s robotem nebo s běžnou zákaznickou podporou. Získáš doslova osobního prodejce, který se bude věnovat pouze tobě.

Co on-line odborný prodejce umí?

On-line odborný prodejce tě provede celým výběrovým procesem, pokud si to budeš přát. Můžete spolu komunikovat e-mailem, telefonicky, i pomocí videohovoru. Prostřednictvím služeb WhatsApp, Messenger a dalších je pomoc ještě účinnější. Z pohodlí domova můžeš například sdílet fotky a rozměry svého pokoje, kam chceš umístit novou sedačku či televizi. Pomocí videa také můžeš prodejci ukázat třeba přípojku k vodovodu v místech, kde bude stát nová kuchyně či koupelna.

Komunikace je obousměrná a okamžitá –během chvíle osobní asistent ví, co přesně potřebujete, a může ti dokonale pomoci. Předvede ti sortiment, na přání ti sdělí parametry matrace, funkce soundbaru nebo tyčového vysavače, nebo detailně ukáže mechanismus otevírání kuchyňských skříněk. To vše zdarma.

Návod na kontaktování prodejce 2

Osobní přístup prodavače z pohodlí domova

On-line odborný prodejce boří poslední bariéry nákupu nábytku a elektra na internetu. Z pohodlí vlastního domova získáš veškerou pomoc, kterou normálně poskytuje pouze personál na prodejně. Můžeš mu svěřit své požadavky, zatímco s tebou projde kompletní nabídku a poradí ti nejlepší řešení k tvé maximální spokojenosti.

Výběrem to ale ještě nekončí. On-line odborný poradce ti nabídne vhodnou dopravu, navrhne profesionální montáž, demontáž i odvoz původního nábytku a velkých elektrospotřebičů. Pokud si to budeš přát, můžete společně připravit splátkový plán, a vyhnout se tak vysokému jednorázovému výdaji.

Osobní pomoc na prodejnách

Pokud preferuješ spíše komunikaci z očí do očí a produkt si chceš před koupí raději „osahat“, stav se do nejbližšího kamenného obchodu OKAY u tvého bydliště. Ať už sháníš nový elektrospotřebič nebo nábytek, personál prodejny ti na základě tvých představ, vkusu a finančních možností poradí k tvé maximální spokojenosti. Prodavači se ti budou věnovat po celou dobu nákupu a seznámí tě i s možnostmi dopravy a koupě produktu na splátky.