Reklamace

Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které nabízíme. Prodáváme výrobky se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců. I přesto se může stát, že nebudete spokojeni se zakoupeným výrobkem.

Vyskytla se u výrobku závada, nefunguje tak, jak by měl? Uplatnění reklamace na našich prodejnách znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Reklamace je základní právo každého spotřebitele a my chápeme, že není příjemné, když zakoupený výrobek nefunguje, jak má. Vyskytne-li se i přesto závada, budeme ji s Vámi řešit ihned.


Jakékoliv zboží zakoupené na kterékoliv prodejně OKAY Elektrospotřebiče, můžete předat do servisu, nebo reklamovat v celé síti našich prodejen

Seznam prodejen

Jak postupovat při reklamaci elektrospotřebičů?

Pokud taková situace nastane, přineste zakoupené zboží na kteroukoli naši prodejnu. Pokud by se jednalo o rozměrnější zboží, můžete využít značkový servis výrobce a domluvit si návštěvu servisního technika. Kontakt na servisní partnery naleznete na stránce Kontaktujte nás v části Reklamace elektro.

Kontaktujte nás

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Pokud by se náhodou stalo, že již účtenku nemáte, postačí jakýkoli jiný doklad, který nám pomůže koupi v našem systému dohledat.

Náš zaměstnanec s Vámi sepíše reklamační protokol, kam se zaznamenají všechny důležité informace o zboží a jeho případné poruše nebo poškození. Zboží následně pošleme do autorizovaného servisu, kde jej prověří technik. Celou reklamaci obvykle vyřídíme do 20 dnů, nejpozději však do 30 dnů.


Ověření stavu reklamace:

  • Stav Vaší reklamace si můžete nyní ověřit telefonicky na prodejně, kde byla reklamace sjednána:
  • Seznam prodejen

 

Jak postupovat při reklamaci nábytku?

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci. V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Zákaznické centrum pro řešení reklamací NÁBYTKU:

Reklamovat zakoupené zboží lze také:

V OKAY věříme, že profesionální služby nekončí prodejem, a proto následnou péči o zákazníka považujeme za samozřejmost.

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě